09 Декабрь 2019

Вельмишановні панове!

Організатор Національного Сорочинського ярмарку – ТОВ «Сорочинський ярмарок» запрошує Вас виступити у якості Спонсора чи Партнера Національного Сорочинського ярмарку – 2020 року.

Ви отримаєте унікальні комунікативні можливості. Вибір одного зі спонсорських пакетів – це найкращий спосіб реалізувати маркетингову стратегію Вашої компанії, продемонструвати своє вагоме становище на ринку товарів чи послуг, розширити контакти, залучити ефективних партнерів. Ми пропонуємо Вам варіанти стандартного, або розробку індивідуального спонсорського пакету, що найбільше відповідає Вашим актуальним цілям стратегії розвитку.
Мета нашого заходу: Збереження і сучасний розвиток кращих українських народних традицій ярмаркування, унікальне поєднання з сучасним бізнесовим та культурно-мистецьким життям України. На сьогодні це найпопулярніший в Україні та найвідоміший за її межами національний ярмарково-виставковий захід.
Цільові групи заходу:
Підприємства більшості галузей легкої,важкої ( в т. ч. виготовлення енергозберігаючої продукції), харчової та переробної промисловості
Підприємства АПК ( сільгосптехніка, тваринництво, птахівництво та ін.)
Приватні підприємці
Майстри народних промислів
Заклади громадського харчування та розваг
Учасники культурно-мистецьких заходів ( до 5 тис.)
Відвідувачі ярмарку ( від 500 тис. до 1 млн. )
Строки і місце проведення заходу:
Національний Сорочинський ярмарок 2020 року відбудеться з 18 по 23 серпня традиційно в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області, на площі в 16 га.
Цього року виповнюється 190 років від початку літературної творчості генія світової літератури Миколи Гоголя, який увічнив славетний Сорочинський ярмарок у однойменній повісті , що є окрасою циклу творів "Вечори на хуторі біля Диканьки".
Повна інформація на офіційному сайті: www.yarmarok.in.ua

Особливості рекламної кампанії саме на Національному Сорочинському ярмарку:

Сучасність – Ви стаєте учасником широкомасштабної рекламної кампанії на наймасовішому заході України, розробленої з урахуванням найсучасніших і відпрацьованих на практиці технологій. Виходячи із багаторічного досвіду наші фахівці підберуть найбільш ефективний варіант рекламної стратегії.
Престижність – Ярмарок є одним із найпрестижніших заходів в Україні. Щороку його відвідують вищі посадові особи, представники дипломатичного корпусу і іноземні делегації, зірки української естради, сотні журналістів центральних та регіональних електронних та друкованих ЗМІ, йде щоденне висвітлення ярмарку всіма центральними телеканалами.
- Масштабність – протягом шести днів ярмарку його відвідують від 500 тис. до 1 млн. позитивно налаштованих гостей , що значно підвищує ефективність рекламної кампанії. Рекламна кампанія Спонсора чи Партнера розпочинається від моменту підписання Договору.

 
Розробка сайту — СтудіяWebus