Вельмишановні панове!
Організатор Національного Сорочинського ярмарку – ТОВ «Сорочинський ярмарок» запрошує Вас виступити у якості Спонсора чи Партнера Національного Сорочинського ярмарку – 2020 року.
Ви отримаєте унікальні комунікативні можливості. Вибір одного зі спонсорських пакетів – це найкращий спосіб реалізувати маркетингову стратегію Вашої компанії, продемонструвати своє вагоме становище на ринку товарів чи послуг, розширити контакти, залучити ефективних партнерів. Ми пропонуємо Вам варіанти стандартного, або розробку індивідуального спонсорського пакету, що найбільше відповідає Вашим актуальним цілям стратегії розвитку.
Мета нашого заходу: Збереження і сучасний розвиток кращих українських народних традицій ярмаркування, унікальне поєднання з сучасним бізнесовим та культурно-мистецьким життям України. На сьогодні це найпопулярніший в Україні та найвідоміший за її межами національний ярмарково-виставковий захід.
Цільові групи заходу:
- Підприємства більшості галузей легкої,важкої ( в т. ч. виготовлення енергозберігаючої продукції), харчової та переробної промисловості
- Підприємства АПК ( сільгосптехніка, тваринництво, птахівництво та ін.)
- Приватні підприємці
- Майстри народних промислів
- Заклади громадського харчування та розваг
- Учасники культурно-мистецьких заходів ( до 5 тис.)
- Відвідувачі ярмарку ( від 500 тис. до 1 млн. )
Строки і місце проведення заходу:
Національний Сорочинський ярмарок 2020 року відбудеться з 18 по 23 серпня традиційно в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області, на площі в 16 га.
Цього року виповнюється 190 років від початку літературної творчості генія світової літератури Миколи Гоголя, який увічнив славетний Сорочинський ярмарок у однойменній повісті , що є окрасою циклу творів "Вечори на хуторі біля Диканьки".
Повна інформація на офіційному сайті: www.yarmarok.in.ua
Особливості рекламної кампанії саме на Національному Сорочинському ярмарку:
- Сучасність – Ви стаєте учасником широкомасштабної рекламної кампанії на наймасовішому заході України, розробленої з урахуванням найсучасніших і відпрацьованих на практиці технологій. Виходячи із багаторічного досвіду наші фахівці підберуть найбільш ефективний варіант рекламної стратегії.
- Престижність – Ярмарок є одним із найпрестижніших заходів в Україні. Щороку його відвідують вищі посадові особи, представники дипломатичного корпусу і іноземні делегації, зірки української естради, сотні журналістів центральних та регіональних електронних та друкованих ЗМІ, йде щоденне висвітлення ярмарку всіма центральними телеканалами.
- Масштабність – протягом шести днів ярмарку його відвідують від 500 тис. до 1 млн. позитивно налаштованих гостей , що значно підвищує ефективність рекламної кампанії. Рекламна кампанія Спонсора чи Партнера розпочинається від моменту підписання Договору.
Рекламно-іміджева, інформаційна та PR-кампанія Спонсорів і Партнерів Національного Сорочинського ярмарку-2020 року
Генеральний Головний Офіційний Спонсор
Спонсор Спонсор Спонсор Партнер
Ексклюзивні послуги
Позиція Спонсора в усіх
рекламних проявах 1 2 3 4
Представлення під час рекламної кампанії до початку ярмарку:
Відеоролик 30 сек. 5 сек. - - -
Радіоролик 30 сек. 5 сек. 3 сек. - -
Присутність в рекламному
макеті в друк. ЗМІ + + + -
Банер на головній
стор. сайту ярмарку + + + +
Рекламний
флаєр + + + +
Білл-борди по Україні + - - -
Згадування в прес-релізах + + + +
Представлення в друкованих матеріалах ярмарку:
Офіційний каталог:
Сторінка 2 шт. 1 шт. 1шт. 0.5шт
Лого на карті + + - -
Програма культурно-мистецьких заходів:
Сторінка + + - -
Лого зі статусом - - + +
Флаєр для роздачі на ярмарку:
Лого зі статусом + + - -
Інші друковані матеріали:
Лого зі статусом Спонсора + + + +
Присутність Спонсора під час проведення ярмарку:
Надання виставкової
(торговельної) площі кв.м 100 50 24 18
Включення в план маршруту
офіційних делегацій + + - -
Зовнішня реклама:
Білл-борди 4 2 1 -
Розтяжки 10 5 2 1
Бокові портали біля
головної сцени 1 - - -
Банери на паркані навколо
головної сцени 5 3 2 1
Брендування закладів
громадського харчування + + - -
Розташування надувних
конструкцій + - - -
Розташування фотозон + + - -
Рекламно-презентаційні заходи:
Проведення презентацій та ін.
з використ. сцен ярмарку (год/день) 3 1 1 0,5
Проведення власних івент-заходів + + - -
Робота промоутерів + + + +
Розповс. рекламної продукції + + + +
Оголошення зі сцен + + - -
Ярмаркове радіо:
Рекламний ролик на радіо + + - --
Оголошення по радіо + + + +
Згадування в прес-релізах + + + +
Згадування в щоденних новостійних
інформаціях на сайті + + + +
Участь представників Спонсора у :
Церемонії відкриття + + + +
Прес-конференції + + - -
Церемонії закриття + + + +
Відзначення на церемонії
закриття + + + +
Підготовка звіту та фото звіту
для Спонсора + + + +
Вартість пакету (грн.) 1 млн. 500 тис. 300 тис. 150 тис.
З повагою
Директор
ТОВ «Сорочинський ярмарок» О.В.Веклич